Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K76a35r31e52l 24J42a47n42d11a

12. 11. 2015 9:54

Dobře, genderové aktivistky protestovaly, ale proč, proboha, AV srazila paty a hned výstavu zrušila (přesunula)? Kdokoliv zařve, protože se něco nelíbí a bude podle něj? Kolika lidem se naopak výstava líbila? 

Argumenty typu "umění nemá nic společného s vědou" jsou úplně liché, výstavní prostor nemusí být jen galerie, viz bývalé tovární prostory, nástupní haly nádraží, ale i jakýkoliv veřejný prostor. V duchu této logiky by nemohly být ani sochy v ulicích, rozmístěná piana a koncerty pod širým nebem.

3 0
možnosti

Slušelo by připomenout, že nešlo primárně o výstavu aktů, ale o prezentaci techniky reprodukce z 19. století, ke které byly využity, jako již milionkrát v minulosti, ženské akty. Ať si feministky škubnout...

1 0
možnosti

..už jsem se ptal několikrát a na různých místech....zatím mi nikdo neodpověděl....možná pochodím u vás

..nevíte náhodou kolik Genderová expertní komora ČR a Kongres žen členůek...???

0 0
možnosti

J51o58s95e95f 34K15l55a88t

11. 11. 2015 22:42

Včera jsem někde viděl fotku té hlavní genderové s popiskem,že ta až si zašuká,tak to bude její poprvé. Souhlasím a nedivím se,že se jí fotky hezkých hokek nelíbí

1 0
možnosti

Posláním Akademie Věd je dělat a popularizovat vědu. Tou žádné akty nejsou. Výstava aktů v prostorách AV je proto nonsens. Tečka.

Je správně, že výstava byla přesunuta do jiných prostor, kam patří mnohem více. Nevystavovat ty nádherné fotky by bylo škoda. Ale tak jako tak ta výstava nemá s AV nic společného, a AV se nemá co tímto zabývat. A je naprosto jedno, jestli jde o akty s explicitními sexuálními scénami, anebo jen o decentní náznaky a umělecké dílo.

Ty gender-citlivky svou žádost uvedly nesmyslně. Nemyslím si, že šlo o jakýkoliv sexismus, být tam podobné mužské akty (neb napůl mužské, napůl ženské, ať mají narovnávačky pohlaví radost), můj postoj k irelevantnosti obsahu výstavy k prostorám by byl stejný.

Nespojujte tedy argumenty v té žádosti s reálným důvodem přesunu výstavy.

0 0
možnosti

J46a74n 37J27e68n49i13c

12. 11. 2015 8:42

Pak by bylo vhodné, aby v prostorách AV nebyly trpěny podobné sochy a obrazy s touto tématikou.

Myslím si, že máte právo na svůj názor, ale to je vše. Mám názor jiný. Věda a objevy jsou často věcí náhody, inspirace a hledání cesty ze zdánlivě slepých uliček. A umění je inspirativní, tak proč ne?

O tom, jak jsou feministky mimo jsem už psal a opakovat se nebudu...

0 0
možnosti
Foto

Opravuji, nejste amatér. Jste fotograf krajiny a v tom jste, co mohu soudit z nalezených fotografií, celkem dobrý. Já nejsem ani fotograf, ani výkonný umělec. Moje malování v mládí, i když jsem ziskal nějaká ocenění se dnes dávno nepočítá.

Přesto s Vámi nemohu souhlasit. Ty fotografie na mne působí a nutí mne se zamýšlet čím to je, že mám při pohledu na ně pocity, které jsem před chvílí ještě neměl. Stejné pocity mívám při pohledu na jiné umění. Ale se sexem nemají nic společného. Jsem amatér a přesto mě ty fotografie oslovují. Jak definovat umění, aby se dalo objektivně změřit a rozškatulkovat co umění ještě je a co už není? Naštěstí už pominula doba, kdy to rozhodovaly komise.

0 0
možnosti
Foto

Tento můj post je určen panu Blažkovi níže, redakční systém mi ho pleskl sem.

0 0
možnosti

Když jsem viděl hlavní soudružku dženderdetku, tak mi ji bylo líto a asi chápu, že fotky krásných žen ji pobuřují. Ale kvůli tomu ještě nemusí sosat dotace z Norských fjordů. Až budou pomáhat ženským v ručníkostánech, tak jim zatleskám, takhle to jsou jen nástupkyně soudružky Mařenky Kabrhelové.

7 2
možnosti
Foto

O32t93a 58B25l91a14ž72e22k

11. 11. 2015 19:52

Problém je v tom, že vyšpulený zadeček se zaříznutými tangy či vypadlé ňadro v náznakově "sado-maso klícce"  nejsou "velmi decentní umění s vysokou estetickou hodnotou". A porovnávat tyto fotky s nahotou od Hynaisem, popřípadě Rubense, Michelangela a tp. je absolutně mimo mísu.

1 2
možnosti
Foto

Koukám, že jste umělecký kritik amatér. Vaše hodnocení je založeno na studiu a znalosti umělecké fotografie? Na citu pro umění, nadaným umělcům vlastní? Nebo na prudérnosti a malosti Vaší mysli?

1 0
možnosti
Foto

Šmarjá, to ještě existuje Rada žen, vedená Anežkou Hodinovou - Spurnou nebo s. Kabrhelovou?

Pro AV platí: moudřejší ustoupí - a hloupý postoupí.

Příště jakýsi spolek nechá přelepit plátna mistrů, neb je to taky samá nahotinka.

To je tím, že tam nepřimíchali pár fotek svalovců, aby si i oko vědkyň přišlo na své. ;-D

6 2
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3564x
Táta 5 dcer, podnikatel, hrdý Pražák a pražský zastupitel za ODS.

Seznam rubrik