Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

S tou Italii to neni pravda. Muzete mit nuz, jehoz cepel neni delsi nez 6 cm, aby nemohla zasahnout srdce.

0 0
možnosti
DK

Ještě chvíli bude pokračovat invaze muslimů do Evropy a nějaké povolení k zbrani nikoho nebude zajímat...

0 0
možnosti
MO

Právo vlastnit zbrań souvisí s lidskou svobodou. Že byli proti všichni diktátoři je zmíněno níže. Já jen k tomu dodám, že podle islámského práva šaria smí nosit zbrań pouze muslim. Dhimmí (nemuslim) má zákaz držení a nošení zbraně, za ochranu platí muslimům daň.

1 0
možnosti
RH

Zákon "můj dům, můj hrad" je špatně: právo na sebeobranu máme ze zákona, a ten máme dobrý. Pokud soudci rozhodují špatně, je potřeba řešit proč soudci rozhodují špatně a co dělat proto, aby rozhodovali lépe, nikoli řešit jednotlivé případy samostatně a dělat na ně zákony.

Jinak totiž budete muset pokračovat. Můj pozemek, můj hrad, moje auto můj hrad a tak dále. Je potřeba řešit systémové selhávání systému, nikoli vybírat jednotlivé případy a pro ně dělat samostatné zákony.

0 3
možnosti
JH

J59a54n 35H67a59v53r20d20a

3. 2. 2016 7:58

Nemáte pravdu. Zákon "můj dům ..." b byl velmi účinnou prevencí před průnikem zločinců do obydlí. Asi by vám to docvaklo, kdybyste byl párkrát vykraden.

5 0
možnosti
JB

Je mi na blití z toho, když si přečtu článek o tom, že holčina, která se v Dánsku obránila násilníkovi obyčejným pepřákem, má za to ještě platit pokutu. Doufám, že my to nenecháme zajít tak daleko.

Mimochodem, moje dcera už taky chodí s pepřákem a učí se střílet prozatím ze vzduchovky.

13 0
možnosti
AK

Pěkný článek. Ale takovým těm "nemocným" pacifistům tohle stejně neosvětlí.

13 0
možnosti
Foto

K27a42r37e14l 58R14a44d29a

1. 2. 2016 16:19

Já jsem také pacifista. Právě proto jsem se ozbrojil. Má to ještě vedlejší efekt, že ke mně přestali chodit zloději. Na vesnici se snadno rozkřikne, ve které chalupě číhá důchodce s puškou. :-)

13 0
možnosti

V televizi je každý večer mrtvých tolik, že by to stačilo na genocidu. Pak se divte, že obyčejný nepříliš myslící člověk je proti držitelům zbraní.

4 0
možnosti
MK

Američané mají takové hezké úsloví:

"I'll give you my gun when you take it from my cold, dead hands."

3 0
možnosti

Tipl bych si, že to samé říkají amíci o svém iphonu.

Marketing je hold silný.

0 0
možnosti
PD

Celá problematika ohledně držení zbraní pro ochranu osob [nejen své] a majetku je na mnohahodinovou diskusi - aby došlo na všechny aspekty a řekl bych, že svou pravdu mají obě strany. Zatímco s násilnou kriminalitou se většina populace za svého života nesetká, spíše nás postihne kriminalita majetková. Laická představa žadatele, že zloděje, který mu v noci utíká s např. s jeho úsporami, či čímkoli jiným, může beztrestně skolit výstřelem na 50m do zad, je naivní. Stejně tak jeho pronásledování bez cizí pomoci může skončit smrtí jednoho z účastníků [v poslední době chodí i zlodeji ozbrojeni] a tím se dostávám k otázce, jestli vyšetřování Vašeho zásahu [a rozsudek] či Vaše zranění stojí za ty ukradené věci, pomíjím riziko omylu. Jiná situace nastane, když se někoho zastanete nebo se stanete svědkem nepravosti a nezůstanete stranou, pak se snadno stanete terčem výhrůžek či přímo ataku - pak je zbraň v pouzdře k nezaplacení a většina mých známých je ozbrojena vč jejich manželek. Jinak držení zbraně je značná odpovědnost a starost a nelze ho doporuči každému, ale nikomu kdo o ni stojí a splňuje podmínky bych v jejím nákupu nebránil.

11 0
možnosti

To je jeden ze zásadních problémů - že zastavení pachatele prchajícího s lupem bývá trestně stíháno.

1 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3564x
Táta 5 dcer, podnikatel, hrdý Pražák a pražský zastupitel za ODS.

Seznam rubrik