Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T17o52m90á59š 27P11a87k 5522757959

Praha reguluje taxikare zkouskami uz leta a dosahla ceho? Dosahla toho, ze prazsti taxikari maji zrejme nejhorsi povest na svete..

Takze ted jim jeste podrzet vylucnost je idiocie.

Vubec se ale nedivim taxikarum, ze je stve tento typ konkurence. Pravda ale je, ze jsem taxi shanel na x volani cekani jak na soudny den a ne vzdy to byl prijemny zazitek.

Cili vysledkem ma byt volny trh a aplikace typu uber. Tam snadno ohodnotite ridice i jeho vuz. Nelze vas obrat turbem. Nelze jezdit okolo cele Prahy... Klik-klik-klik a je to...

Uber je budoucnost (podobne aplikace jiste zvladnou i jine firmy) a je to dobre.

0/0
22.3.2017 8:16

P24a52v20e96l 63S70u13d52a 8701580664849

Někdy mám pocit, že vůbec nikdo na magistrátu netuší jak taxislužba v Praze funguje. Uber není žádný technologický pokrok, jelikož obdobnou aplikaci měli už před Uberem téměř všechny dispečinky a k tomu jsou na trhu ještě nezávislé aplikace, které fungují na stejném principu jako Uber, s tím rozdílem, že pro ně jezdí řidiči splňující veškeré náležitosti. Nicméně taxislužba v Praze je plná problémů i bez Uberu a ukázkový příklad odvětví, kde neviditelná ruka trhu jaksi nepracuje (dalším příkladem jsou třeba mobilní operátoři). Nelze konkurovat řidičům kteří jezdi na DPP, periodicky obnovovanou, k tomu jsou hlášeni na úřadu práce a takových je dnes v Praze většina. Řešení by se našlo, ale jelikož by přineslo zvýšení ceny a politiky taxislužba v podstatě nezajímá a slouží jen ke sbírání politických bodů před volbami, tak ho nikdo seriózně ani nehledá.

0/0
22.3.2017 8:12

P83a77v52e96l 19N46o84v42o51t78n47ý 2225855852

Doporučuji si přečíst tuto zprávu pokud si někdo myslí, že ví co je a co není sdílená ekonomika http://www.fesprag.cz/fileadmin/public/pdf-publikace/Kalifornska_vyzva.pdf

+1/0
21.3.2017 22:00

P63e47t32r 35K47r80á91s38a 9910178175812

ODS lhala vždycky. Celých 25 let i loni na magistrále...Začal to primátor Koukal a přes Béma jsme se dostali ke dnešku kdy slibují a lžou zas!

+1/0
21.3.2017 21:34

L16u30m90í17r 75V77i60t64h81a 2417917426272

opravdu postřeh k tématu...

0/0
22.3.2017 7:11

R19a10d77e86k 77H66l77a55d83í33k 6902651841930

Osobně nechápu, proč nemůže ta licence od magistrtáru mít několik úrovní. Nultá úroveň ať je třeba jen registrace (já Pepa Novák používám uber identifikátor XY) a poslední ať se třeba týká jazyků a dress code.

Když budu chtít poslat nějakého obchodního partnera na letiště, zaplatím mu tu nejvyšší, ale když bude chtít student jet taxíkem na zkoušku brzo ráno, tak si zaplatí cokoliv, co má 4 kola a jezdí :-)

Uber by pak před jízdou musel v aplikaci upozornit, že řidič je v kategorii X a hotovo.

0/0
21.3.2017 18:39

L29u61m57í39r 71V15i79t53h76a 2347687716262

A proč? K čemu je regulace?

0/0
22.3.2017 7:12

R30a78d19e85k 85H67l53a15d87í59k 6212821171390

K tomu, kdyz chci mit jistotu urciteho standardu.

0/0
22.3.2017 11:47

P94a38v62e22l 60M90a54t69a97s 1961475710797

Bohužel ta "spolujízda" UBERu je úplná blbost, protože řidiči UBERu jsou klasičtí taxikáři;-€

Spolujízda je něco úplně jiného, ta je o tom, že já jedu z bodu A do bodu B a někdo má stejnou potřebu, minimálně na stejné trase. Pak ho po cestě naložím, po cestě vyložím a on zaplatí velmi přiměřenou cenu.

To, co dělá UBER, je klasická taxikařina, jen se snaží vyhnout té "regulaci", o které je v článku řeč.

0/0
21.3.2017 11:30

J69a78r38o72s16l33a88v 53D86u21n16d69a 1863742186430

Výborný text. Naprosto souhlasím. Problémem není Uber. Primárním problémem je systém často nesmyslných regulací pro provozování taxislužby, který komplikuje vstup do odvětví a omezuje konkurenci.

Prostě jen "unifikuje" poskytovanou službu a nikoho jiného na trh nepustí.

Cestou je opravdu vyžadovat v rámci regulací jen naprosto nezbytné minimum a jeho dodržování následně striktně vyžadovat po všech podnikajících v oboru.

+1/0
21.3.2017 11:07

P92e13t34r 82D54r68a70p69a94l 3725438623175

dovolím si srovnat s EET...tam také značná část živnostníků brečí, že se nechce učit nové technologie, že neumí s chytrým telefonem, že nemají internet. U taxi by to bylo stejné

0/−2
21.3.2017 10:47

J27a28r41o25s69l56a67v 25D79u51n13d78a 1653872156720

Stejně tak existuje spousta zákazníků, kteří si nebudou volat Taxi přes aplikaci v mobilu, ale budou ho hledat u chodníku, nechají si ho zavolat obsluhou v restauraci/hotelu a nebo NANEJVÝŠ zavolají na dispečink.

Proč striktně určovat jak to musí/nesmí být? Proč nenechat věcem volný průběh a nechat to na invenci taxikářů/dopravců a preferencích zákazníků?

Proč neakceptovat že to, co chápeme pod pojmem "Taxi" je jen jeden ze způsobů (individuální?) přepravy osob z místa na místo?

+2/0
21.3.2017 11:10



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.