Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L11e78o97n84t50ý16n34a 16C51h33v30á33t24a87l38o72v67á 1413745406

Proč si neudělat výlet do Kodaně, když ho zaplatí daňoví poplatníci. Navíc všechna ta nesmyslná opatření způsobí ještě větší zácpy a ještě větší problémy a zase bude co řešit a zase bude nutné se vydat na služební cesty . . .

Nakonec i ty zácpy jsou většinou v důsledku opatření Magistrátu či nesmyslných nápadů ze strany IPR. To mimochodem mělo být dávno zrušeno, protože jen umožňuje, aby se realizovali zkrachovalci se svými nesmyslnými nápady. Dopravní omezení v Praze už dospěla do bodu, kdy nelze nikde nic opravit, protože uzavřením ulice dojde ke kolapsu objízdné trasy, kde "experti na dopravu" v záchvatu "vylepšení jejich města" ubrali pruhy pro průjezd.

Příkladem může být most přes Štvanici, který je v katastrofálním stavu, tam už by měla mít povolen vjezd pouze auta do terénu. Jenže jak ho opravit? Zavřít ho? Nahnat auta třeba na nábřeží Kapitána Jaroše? To asi těžko, protože tam je omezen provoz, protože cyklisté. A tak je to na více místech v Praze. Nejdříve hurá akce pro cyklisty, následně neřešitelný problém. Na místech, kde bývaly dva průjezdné pruhy, je dnes jeden nebo je druhý vyhrazen pro autobusy a cyklisty. Zúžení jen na jeden pruh zdržuje auta, když jedou popeláři, neumožňuje průjezd sanitky nebo hasičů, ale na Magistrátu jsou opojeni štěstím, že se jim podařilo s těmi "zlými auty zatočit".

Nakonec nejde ani o to, že nemáme okruh, horší je, že děr a propadlých kanálů v pražských silnicích je nepočítaně, jenže u opravy silnic se nestříhá páska a vůbec je to mezi idealisty vznášejícími se někde na obláčku a žijícími mimo realitu dost nepopulární. Jenže pro běžného člověka, který nejezdí autem z plezíru, ale potřebuje se někam dopravit, je to opravdu peklo. Kruh se uzavírá tím, že idealisty podporují ti, kteří dostanou výjimku na vjezd do zákazů, do pěších zón a lehce projedou, když se jim tam nebudou motat běžní obyvatelé.

+1/0
doporučit
18.5.2017 0:09
Foto

L26e20o75n86t71ý35n94a 10C92h58v61á55t15a15l86o72v42á 1583975526

Z tohoto pohledu je Praha ztracený projekt, stane se neprůjezdnou, výjimky dostanou jen kamarádi kamarádů, idealisté vyfasují služební elektrokola, nadšenci budou šlapat do pedálů a většina ať si trhne nohou, zaplatí daně, koupí si rezidentské parkovací karty na zrušená parkovací místa, aby bylo z čeho živit armádu sociálních urbanistů, kteří by jinak zemřeli hlady. :-/

+1/0
doporučit
18.5.2017 0:12

B98o96h71u18m97i69l 58V52a15n51ě84k 5442275622966

Co se dá čekat u "odborníků", kteří se v rámci "zlepšování" dopravní situace v Praze chystají zasypat zcela funkční podjezd Táborské pod magistrálou a nehradit toto mimoúrovňové křížení s hlavní šestiproudou dopravní tepnou ́úrovňovou křižovatkou řízené světly!

+3/0
doporučit
17.5.2017 20:28

A90n13t20o22n25í21n 34S22y92s70e73l 8271192110658

Jo to člověku zůstává rozum stát . Vypadá to spíše jako sbotáž , neboť takto blbý člověk ani být nemůže .

0/0
doporučit
28.5.2017 16:24



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.