Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L13e93o69n65t85ý27n31a 88C74h84v38á91t94a52l26o77v94á 1333745646

Proč si neudělat výlet do Kodaně, když ho zaplatí daňoví poplatníci. Navíc všechna ta nesmyslná opatření způsobí ještě větší zácpy a ještě větší problémy a zase bude co řešit a zase bude nutné se vydat na služební cesty . . .

Nakonec i ty zácpy jsou většinou v důsledku opatření Magistrátu či nesmyslných nápadů ze strany IPR. To mimochodem mělo být dávno zrušeno, protože jen umožňuje, aby se realizovali zkrachovalci se svými nesmyslnými nápady. Dopravní omezení v Praze už dospěla do bodu, kdy nelze nikde nic opravit, protože uzavřením ulice dojde ke kolapsu objízdné trasy, kde "experti na dopravu" v záchvatu "vylepšení jejich města" ubrali pruhy pro průjezd.

Příkladem může být most přes Štvanici, který je v katastrofálním stavu, tam už by měla mít povolen vjezd pouze auta do terénu. Jenže jak ho opravit? Zavřít ho? Nahnat auta třeba na nábřeží Kapitána Jaroše? To asi těžko, protože tam je omezen provoz, protože cyklisté. A tak je to na více místech v Praze. Nejdříve hurá akce pro cyklisty, následně neřešitelný problém. Na místech, kde bývaly dva průjezdné pruhy, je dnes jeden nebo je druhý vyhrazen pro autobusy a cyklisty. Zúžení jen na jeden pruh zdržuje auta, když jedou popeláři, neumožňuje průjezd sanitky nebo hasičů, ale na Magistrátu jsou opojeni štěstím, že se jim podařilo s těmi "zlými auty zatočit".

Nakonec nejde ani o to, že nemáme okruh, horší je, že děr a propadlých kanálů v pražských silnicích je nepočítaně, jenže u opravy silnic se nestříhá páska a vůbec je to mezi idealisty vznášejícími se někde na obláčku a žijícími mimo realitu dost nepopulární. Jenže pro běžného člověka, který nejezdí autem z plezíru, ale potřebuje se někam dopravit, je to opravdu peklo. Kruh se uzavírá tím, že idealisty podporují ti, kteří dostanou výjimku na vjezd do zákazů, do pěších zón a lehce projedou, když se jim tam nebudou motat běžní obyvatelé.

+1/0
18.5.2017 0:09
Foto

L16e69o83n96t98ý30n53a 25C24h25v41á11t90a25l21o78v97á 1243465266

Z tohoto pohledu je Praha ztracený projekt, stane se neprůjezdnou, výjimky dostanou jen kamarádi kamarádů, idealisté vyfasují služební elektrokola, nadšenci budou šlapat do pedálů a většina ať si trhne nohou, zaplatí daně, koupí si rezidentské parkovací karty na zrušená parkovací místa, aby bylo z čeho živit armádu sociálních urbanistů, kteří by jinak zemřeli hlady. :-/

+1/0
18.5.2017 0:12

B32o32h17u31m14i61l 74V41a55n88ě81k 5132625842726

Co se dá čekat u "odborníků", kteří se v rámci "zlepšování" dopravní situace v Praze chystají zasypat zcela funkční podjezd Táborské pod magistrálou a nehradit toto mimoúrovňové křížení s hlavní šestiproudou dopravní tepnou ́úrovňovou křižovatkou řízené světly!

+3/0
17.5.2017 20:28

A29n53t29o18n67í34n 76S44y56s71e32l 8551202930978

Jo to člověku zůstává rozum stát . Vypadá to spíše jako sbotáž , neboť takto blbý člověk ani být nemůže .

0/0
28.5.2017 16:24



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.