Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pan Babiš se svými řepkovými lány a velkovýrobou biohumusu, který musíme povinně nakupovat v daňově předražených palivech je veliký škůdce nejen životního prostředí, ale i naších motorů.

Takto vypadá karburátor mopedu mého zákazníka po dlouhodobějším odstavení:

http://mujweb.cz/rax/img/biosracky.jpg

Ten humus je z odpařeného benzínu Naturál 95 u déle odstavené motorky.

0 0
možnosti
MP

Odkud cerpa autor ty informace o energeticke neefektivnosti biopaliv? Od strycka Klause?

0 1
možnosti
LC

A teď si představte, že večer se připojí třeba 3 miliony aut na nabíječky. A ještě ... že Babiš ty dotace využívá, o tom žádná, ale on je nevymyslel a mně je úplně jedno kdo je dostává, podstatné je, že existují.

1 1
možnosti
TD

To může člověk fakt opakovat do zblbnutí - OK, večer se připojí 3 miliony aut na nabíječky, protože nabíjet na parkovišti v práci nebo v supermarketu je z nějakého obskurního důvodu zakázáno...

Průměrný vůz najede 15.000 km ročně, tj. 41 km denně. Tomu v případě elektromobilu odpovídá spotřeba 5-7,5 kWh (rozmezí VW e-up a Tesla Model S). Krát 3 miliony to máme, to máme... 15-22,5 GWh. Dejme tomu, že “večer” znamená od 19:00 do 7:00, tedy 12 hodin. Potom se bavíme o nutnosti distribuovat “večer” výkon cca 1,2-2 GW. Tedy cca produkci JE Temelín. Přičemž v současnosti je rozdíl mezi polední špičkou a nočním útlumem cca 2 GW... Opravdu, to by určitě nastala nepředstavitelná apokalypsa a okamžitý blackout.

1 0
možnosti
VV

Smutne nevyroci. Cesti zemedelci uz bez jakychkoliv smernic dlouho pestuji repku radeji nez psenici ci brambory. zasadi, sklidi a dostanou penize. Na rozdil treba od tech brambor, ktera musi oboravat, vyvoravat a pak sloziteji zpracovavat.

0 0
možnosti
Foto

Jistě. Ale, kde je příčina tohoto stavu?

Já, když jsem denně jezdil štreku PHA-LB a zpět, tak jsem okolo Mnichova Hradiště plakal tak, že jsem málem musel zastavit.

Ty velké širé řepky lány mi najednou ukázaly, že i já mám nějakou alergii, ač jsem to dříve netušil.

1 0
možnosti
Foto

R^ Snad jen, že ,,bionafta" s příměsí oleje z řepky se i u nás vyrábí od data před. r. 2000. A tehdy to byl ,,opravdu rejžák". Byl jsem svědkem, jak si ,,šikulkové" mnuli ruce a byli vysmátí. A ještě se tím chlubili. Jak ,,výrobci"(míchači), tak i pár šikovných ,,takyzemědělců", neb všichni na to měli dotace a ještě ,,vratky" z DPH, kterou ani neplatili;-)

0 0
možnosti
JS

Výborný článek. Ona je to už principiální ptákovina – pěstovat plodiny jen proto, abychom je spálili. Na polích majít růst potraviny a nikoli paliva.

9 0
možnosti
MV

M68i69l42a84n 90V85i15k

29. 8. 2017 18:28

Souhlasím - až na ty elektromobily...

1 0
možnosti
GF

G54e71o31r40g17e 75F16o47x

29. 8. 2017 17:48

Já bych s těmi elektromobily byl opatrný...

7 0
možnosti
Foto

Velká karma. A neznalci přičítají tu řepku a dotace na ni Babišovi, který tehdy o politice ani nesnil.

Já naštěstí jezdím na LPG a proto se mě ty škodliviny týkají minimálně.

2 0
možnosti
SL

LPG má možná méně škodlivin, ale absolutně čisté taky není. Jenže všechny spalovací motory potřebují k hoření kyslík. Spočítejte si, kolik kyslíku spotřebuje litrový motor při 2000ot/min. Samozřejmě se nespálí do posledního atomu (to záleží na okamžitém výkonu), ale prostě zmizí.

Čekám, kdy se najde nějaká vepřová hlava, která začne rozdávat dotace na technologie výroby kyslíku přírodní cestou - sady listnatých stromů, které se po 20ti letech shodí a nasadí se nové a vzniklé palivo (obnovitelné zdroje) se spálí v tepelné elektrárně (tam se i vysuší dřevo odpadním teplem) ...

Tohle dělali naši předkové už dávno (součásti panství byly i lesy) a dotace jim nikdo nedával :-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3564x
Táta 5 dcer, podnikatel, hrdý Pražák a pražský zastupitel za ODS.

Seznam rubrik