Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Praha je zřejmě v tomto ohledu kapitola sama pro sebe i když jinde jsou cyklostezky také nesmyslně postavené. Problém je v pohledu většiny Čechů na cyklisty. Kolaři jim zavazí na silnici, na stezce a vlastně všude. Guláš v tom má i MěPoOl, když mě nedávno pokutovala za jízdu po označené cyklostezce ;-D.

0 0
možnosti

Cyklostezce nebo cyklotrase?

1 0
možnosti
OB

Opravdu by mě zajímalo čím jsem alternativní, že do práce jezdím nejčastěji na kole nebo občas běhám .... ano podmínka sprch tam je, tot asi tak vše.

Možná byste mohl začít přemýšlet v širších souvislostech, zájem o přírodu, zájem o svoje zdraví a pravidelný pohyb. Já Vám taky neříkám alternativo, jen protože pro Vás znamená pohyb vyrazit někam pouze o víkendu ....

Samozřejmě, Praha je výjimečná a alternativní svět ať jde někam. A nejlíp se ještě pochlubte, že jezdíte autem pravidelně sám, a že to je nejlepší relax......

1 6
možnosti
VL

No autem jezdím pravidelně za každého počasí a hlavně celoročně.

1 0
možnosti
JZ

A proč v Amsterdamu jezdit na kole jde? Je to spíše o české povaze...

0 3
možnosti
Foto

P91e93t93r 69M82a49c50h21a34č

12. 6. 2014 16:16

Protoze je Amsterdam mnohem mensi mesto (cca 40% plochy Prahy), s vetsi hustotou osidleni (v Praze potrebujete dojet dal za stejnym ucelem), teploty osciluji mezi 5 a 25 stupni (oproti -15 + 35 v Praze) a je zcela na rovine (v Praze je prevyseni 220m).

18 1
možnosti
KV

K69a60r55e67l 65V84a42l71i23š

12. 6. 2014 14:21

Nedalo se to ani dočíst. Asi je to další pražská odlišnost. U nás v Uherském Hradišti je úplně běžné vidět matku, vezoucí v prosincovém dešti děti do školky nebo důchodce na cestě k lékaři i řemeslníka s brašnou nástrojů.

Prostě Praha je všech, nyní nevím jak to napsat, ráj.

2 14
možnosti
MM

Trošku nechápu co myslíte tou odlišnost. Jsem moravák, bydlím a pracuji v Praze. Z bytu do práce to mám přes 15 km (stále v Praze!).  Technicky vzato,na kole by to bylo přes 25 km. Autem do 20 minut. Metrem 45 minut a ostatní dopravou přes hodinu. Přitom maximální převýšení v Praze je přes 200 výškových metrů. 

Praha není žádný zázrak, ale prosím, nesrovnávejte ji s Uherským Hradištěm.

4 0
možnosti
AC

V Holandsku jsem videl i uredniky na kolech s pravitkem za zady. Proc ne, maji na to teren, sam jsem si to zkusil. 50km jsem dal jako nic na kole s tremi prevody a to jsem na nem sedel asi po 15 letech. Ale kolo do prace tady u nas? Nemyslim si, ze je to to prave orechove pro kazdeho.

4 0
možnosti

11. 6. 2014 23:24

Teď jsem si toho všimnul - předseda ODS. Proč se tedy tak pitomě ptáte?

1 0
možnosti

11. 6. 2014 23:24

Praha nedotuje cyklisty ale firmy (a jejich přátele), co ty stezky staví.

12 0
možnosti
PM

Přesně. Protože z cyklistů nemají magistrátní politici ani floka, zato od stavařských firem si už něco odkloní.

1 0
možnosti
RE

Praha pod vedením Vaší party štědře dotovala stavitele předražených cyklostezek, nikoli cyklisty.

11 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
DF

Pan předseda zamrzl v 80. letech. Nebyla ta slavná cykolstezka Rokytka náhodu postavena za primátora z Vaší partaje?

10 0
možnosti
Foto

Dneska se budují cyklostesky, zítra to budou pásy pro Segwaye.... stále se něco kutí. A daňový poplatník platí.

2 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3564x
Táta 5 dcer, podnikatel, hrdý Pražák a pražský zastupitel za ODS.

Seznam rubrik