Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L67e66o14n44t77ý72n61a 24C28h29v98á87t47a15l30o47v75á 1693165826

Proč si neudělat výlet do Kodaně, když ho zaplatí daňoví poplatníci. Navíc všechna ta nesmyslná opatření způsobí ještě větší zácpy a ještě větší problémy a zase bude co řešit a zase bude nutné se vydat na služební cesty . . .

Nakonec i ty zácpy jsou většinou v důsledku opatření Magistrátu či nesmyslných nápadů ze strany IPR. To mimochodem mělo být dávno zrušeno, protože jen umožňuje, aby se realizovali zkrachovalci se svými nesmyslnými nápady. Dopravní omezení v Praze už dospěla do bodu, kdy nelze nikde nic opravit, protože uzavřením ulice dojde ke kolapsu objízdné trasy, kde "experti na dopravu" v záchvatu "vylepšení jejich města" ubrali pruhy pro průjezd.

Příkladem může být most přes Štvanici, který je v katastrofálním stavu, tam už by měla mít povolen vjezd pouze auta do terénu. Jenže jak ho opravit? Zavřít ho? Nahnat auta třeba na nábřeží Kapitána Jaroše? To asi těžko, protože tam je omezen provoz, protože cyklisté. A tak je to na více místech v Praze. Nejdříve hurá akce pro cyklisty, následně neřešitelný problém. Na místech, kde bývaly dva průjezdné pruhy, je dnes jeden nebo je druhý vyhrazen pro autobusy a cyklisty. Zúžení jen na jeden pruh zdržuje auta, když jedou popeláři, neumožňuje průjezd sanitky nebo hasičů, ale na Magistrátu jsou opojeni štěstím, že se jim podařilo s těmi "zlými auty zatočit".

Nakonec nejde ani o to, že nemáme okruh, horší je, že děr a propadlých kanálů v pražských silnicích je nepočítaně, jenže u opravy silnic se nestříhá páska a vůbec je to mezi idealisty vznášejícími se někde na obláčku a žijícími mimo realitu dost nepopulární. Jenže pro běžného člověka, který nejezdí autem z plezíru, ale potřebuje se někam dopravit, je to opravdu peklo. Kruh se uzavírá tím, že idealisty podporují ti, kteří dostanou výjimku na vjezd do zákazů, do pěších zón a lehce projedou, když se jim tam nebudou motat běžní obyvatelé.

+1/0
18.5.2017 0:09
Foto

L21e45o89n60t78ý62n40a 55C62h78v53á70t30a43l56o94v14á 1683275776

Z tohoto pohledu je Praha ztracený projekt, stane se neprůjezdnou, výjimky dostanou jen kamarádi kamarádů, idealisté vyfasují služební elektrokola, nadšenci budou šlapat do pedálů a většina ať si trhne nohou, zaplatí daně, koupí si rezidentské parkovací karty na zrušená parkovací místa, aby bylo z čeho živit armádu sociálních urbanistů, kteří by jinak zemřeli hlady. :-/

+1/0
18.5.2017 0:12

B81o39h74u26m80i49l 97V53a47n87ě65k 5432135222136

Co se dá čekat u "odborníků", kteří se v rámci "zlepšování" dopravní situace v Praze chystají zasypat zcela funkční podjezd Táborské pod magistrálou a nehradit toto mimoúrovňové křížení s hlavní šestiproudou dopravní tepnou ́úrovňovou křižovatkou řízené světly!

+3/0
17.5.2017 20:28

A77n15t34o80n46í27n 97S45y74s57e78l 8541892190258

Jo to člověku zůstává rozum stát . Vypadá to spíše jako sbotáž , neboť takto blbý člověk ani být nemůže .

0/0
28.5.2017 16:24



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.