Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BD

Pomýlený konzervatista nikdy nepochopí. I když si na to třeba jen hraje.Tím,že je dokonce zastupitel,tak uvažuje úplně jinak. Má dokonce strach z vývoje.

0 1
možnosti

Co je na tom vůbec nejhorší je to, že levicový radikál Arnošt Novák učí sociologii na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Pěkně tam studenty indoktrinuje a z fakulty se stává, podobně jako z některých kateder Filozofické fakulty, krajně levicové hnízdo. Před časem třeba na Filozofické fakultě zakládali spolek Studenti proti extrémismu. Pak se ukázalo, že mají na mysli jenom ten pravicový, protože se zároveň začali spojovat se skupinami, které mají v plánu odstranit u nás kapitalismus. Nevím, jak se mi to stalo, ale začal jsem dostávat jejich e-maily. Když jsem je upozornil, že mohou své protiextrémistické hnutí dosti diskreditovat, pokud se sami budou spojovat s extrémisty, kupodivu odmítli diskutovat a smazali mě ze své e-mailové konference.

3 0
možnosti
Foto

Karma, vše bylo řečeno.

1 0
možnosti
Foto

Ani bych se nedivil, kdyby se v Hamburku nespojili extremisté obou směrů. Ale na tom vlastně ani nezáleží - každé násilí tohoto typu nelze ve slušné demokratické společnosti tolerovat.

5 0
možnosti
HV

H29o84n20z90a 63V59r81á68n93a

10. 7. 2017 11:57

Karma... Ten rozhovor jsem neměl žaludek ho dočíst. Takových rudých blábolů a bagatelizace násilí na jedné hromadě se jen tak nevidí. Jen by mne zajímalo, pokud IDnes dala prostor takovému schvalovači rudého teroru, jestli si také přečteme rozhovor s nějakým neonacistou schvalující holocaust anebo s přívržencem IS...

14 0
možnosti
Foto

J42a47k60u69b 60R28o58t83h

10. 7. 2017 11:33

Karma a to jste si ještě nevšiml pajánu komunistické europoslankyně Konečné.:-/

6 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3564x
Táta 5 dcer, podnikatel, hrdý Pražák a pražský zastupitel za ODS.

Seznam rubrik