Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Řekl jste více na rovinu to co jsem já naznačil už včera. Podepisuji každé Vaše slovo a dávám karmu R^.

2 5
možnosti
Foto

I68v62a26n 49M82a13r16e30k

6. 10. 2017 21:26

P. Flaško, nezklamal jste . R^

3 0
možnosti
MK

M61i47l75a83n 15K97e10s45l

6. 10. 2017 17:38

Kdo vydává účty okrádá také asi rodinu.Proč jinak by se proti EET tak reptalo?Když člověk poslouchá názory z obou stran,tak ti živnostníci a drobní podnikatelé to nemají jednoduché.Buď musí okrádat sebe nebo erár.No a teď ještě, jak někteří tvrdí, budou z ostatních lidí vlivem EET donašeči a udavači.Myslím,že tato obava je zbytečná.Historie říká,že toto již ovládáme.Jak z toho ven.Navrhuji zavést novou kategorii plátců daní -DDD-dobrovolní plátci daní. Bude po problémech.

0 0
možnosti

Autor mi přijde momentálně zavostalej.Kdo jednou nahlédl do zákulisí hospody,musí EET přivítat všema deseti.

13 6
možnosti
PV

P50a67v28e84l 48V11é21b16r

6. 10. 2017 17:21

Pan Svatopluk Čech mi přijde momentálně zavostalej. Kdo jednou nahlédl do zákulisí EET, musí se otřást hnusem.

7 5
možnosti
PT

P38e35t62r 77T90o29m75e75k

6. 10. 2017 17:02

Jak to je? Když uvidím, jak nějaký člověk tahá jinému peněženku z kapsy a zakročím, je to špatně? Jsem bonzák?

4 1
možnosti
MK

Podle autora ano. Bohužel. :-P

5 1
možnosti
Foto

;-DAutor nemá moc vlastních informací a zkušeností z EET a Účtenkovky nepobral, když opakuje známá tzv. fakta...přičemž některá již zastaralá (mobilní aplikace po update již přístup k tel. hovorům nevyžaduje), jiná demagogicky pochybená - zadávání DIČ čísla je prostě zadávání čísla. To, že upozorňujete na to, že u řady malých podnikatelů je to jejich rodné číslo, mohu s úspěchem stejně demagogicky tvrdit, že tak vyzrazujete státní tajemství. Mimochodem, zadání čísla není "neuvěřitelný problém" i "zvrhlou premisu" - ten z toho děláte jen vy.;-D

Jestli si myslíte, že tímto stylem přilákáte nepomalu myslící voliče, tak to teda nevím.

9 3
možnosti
Foto

K44a13r86e92l 17C59a27c21h

6. 10. 2017 16:37

Měl jsem kamaráda, ale již se na nás dívá z obláčku. Byl to skalní volič ODS. Pokud někdy mluvil o politicích ČSSD (o ANO v té době ještě nikdo nevěděl), před každým proneseným jménem vždy přidal přívlastek - ten kr..tén Z, ta pí..a B. atd. Své auto si nechával opravovat u živnostníka s nevalným vybavením, ale vždy se neopomněl pochlubit tím, že podpořil jeho šedou ekonomiku, protože za opravu nevyžadoval účet. Bral jsem to jako folklór a nepřel jsem se s ním. Až na tyto úchylky to byl docela dobrý kamarád. Jen jsem si v duchu říkal, že jestliže se takto na podnikání dívají všichni příznivci ODS, tak to stát s jejich vedením nemůže daleko dotáhnout. Účtenková loterie je pokus i tyto lidi přimět k upuštění od "ušlechtilého" návyku podpory živnostníků nevyžadováním dokladu o obchodní transakci. No a ti postižení v tom vidí udavačství. Nevím, zdali bude mít účtenkovka tento efekt. Myslím, že toho mého kamaráda by stejně nezviklala v návycích. Ale ten byl opravdu skalní.

9 5
možnosti
PL

P19e40t74r 90L87a61n40g96e31r

6. 10. 2017 16:20

Ono to ukáže čas, zda mají EET a Účtenkovka smysl. Já ovšem tipuji, že se časem na to nejspíš zapomene a obojí poběž bez většího zájmu dál.

.

Jinak osobně nebudu vyplnovat kody, na to jsem liný sbírat, vyplnovat a beztak i schovávat účtenky.

1 0
možnosti
Foto

účtenkovka je blbost.

Stejně jako EET.

6 6
možnosti
Foto

Na svůj názor máte plné právo. Ale komentovat to nemohu.

2 0
možnosti
Foto

Tak jsem se prohryzal prvním odstavcem a rád bych se autora zeptal, zda placení daní považuje za buzeraci?

Jistě, daně by mohly být nižší, ale pokud zákon hovoří takto, je to prostě zákon. Já také rád jezdím 180 po dálnici (žena mě často umravňuje a musím jet jen 160).

Ano, rád bych vyšší povolenou rychlost na dálnici, ale pokud je taková, jaká je, musí se dodržovat že?

A policejní auta na dálnici tedy "buzerují"?

8 5
možnosti
Foto

Naprostý souhlas. I ze současné dosavadní diskuse je zřejmé, jak se na to někteří těší. To práskání máme prostě v krvi.

9 7
možnosti
Foto

Rád si, pane doktore, přečtu zdůvodnění toho "práskání". Vaše nevůle a rozhorlení mají zcela jiné kořeny, než mravoučné. Politické

2 4
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3564x
Táta 5 dcer, podnikatel, hrdý Pražák a pražský zastupitel za ODS.

Seznam rubrik