Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K12a40t84e43ř85i20n98a 87T86y32c69o60v58á 9980611446315

je to asi obousměrné. když nemáte děti, věnujete veškeré síly a myšlenky kariéře - proto se dostanete daleko. a nemáte-li děti, je zbytečné myslet na to, co bude, až nebudete. ale souhlasím, mějme děti, když už kvůli ničemu jinému, kvůli potěšení, humoru a poznání, které je s nimi spjaté. bavím se tím, jak vidí svět - císařovy nové šaty stále znovu

0/0
18.6.2017 23:21

M16i62c81h30a87l 33H38u60š44á56k 2967756585815

Je to tak jak pisete. Skoro do padesati jsem honil karieru, susnil penize a podobne veci. Pak mi to prestalo davat smysl. Ted se venuji odchovu potomku - zivot vzhuru nohama ale smysl to dava :-).

0/0
18.6.2017 7:13
Foto

Š16t33ě74p47á69n 77B14i69c84e48r25a 6829442138506

Sovy, káňata, jestřábi, lišky mají počty mláďat podle momentální početnosti myší populace. je to podvědomé chování. Lidé se chovají podobně. Na rozdíl od zabedněných politiků si jsou vědomi, že v čase nastupující automatizace a elektronizace se bude snižovat poptávka po pracovní síle. Tuší rovněž, že nebude bezpečně a do takového světa odmítají přivádět více potomků.

+6/0
16.6.2017 20:09

M93a22r34t86i66n 55N81e97č20a23s 8163553823509

To je naprostý mýtus. Všude na světě platí, že čim lépe se lidé mají, tim méně plodí potomků. Porodnost ve Švýcarsku je 1,5 dítěte na ženu, v Somálsku 6,5. Chcete tvrdit, že Somálské ženy se cítí zabezpečené, zatímco Švýcarky mají strach o obživu svých dětí?

U nás klesla porodnost pod dvě děti na ženu v 80. letech. Copak tehdy někoho trápil nástup automatizace a elektronizace? A koho to trápí dnes? Já nikoho takového neznám...

0/0
18.6.2017 11:25

Z62d12e22n38ě49k 63Š37í83p60e90k 4662274466765

Fyzicky dočasně přežijí tak maximálně nějaké geny, ale faktem je, že ty geny jsou už teď z 99% všude kolem i bez toho. Politici se nemnoží, protože třeba Merkelová a další jsou z hlediska MBTI NT typy a zejména v introvertních variantě je zájem o děti minimální a koreluje s mírou inteligence a nezávislosti myšlení, která je u daného osobnostního typu vysoce nadprůměrná.

Mám to naprosto stejně nastavené a mnohem víc než děti mě zajímá osobní rozvoj, fungování komplexních systémů nebo povaha reality.

Intelektuální elita se tak nemnoží, protože má na programu podstatnější věci, než banální reprodukci genů.

Co se týče přežití, tak se podívejte na výzkum Divize perceptuálních studií University of Virginia. Možná byste měl věnovat čas spíše svému intelektuálnímu a spirituálnímu rozvoji, protože to může být to co přežije mnohem pravděpodobněji, než geny.

+2/−1
16.6.2017 8:33

K42a14t14e87ř35i20n50a 44T71y87c90o35v34á 9340641336635

:-) soudím, že si děláte prču. protože egoman rozhodně není totéž, jako inteligent, natož myslitel. plodit děti je prý dáno sobeckým genem, který nám říká, že my stojíme za to. ale raději vidím někoho, kdo se raduje z naděje, než toho, kdo se snaží vytěžit ze stávajících zdrojů, co jde a po nás potopa

0/0
18.6.2017 23:29

J31a31n 29Š31e46s13t54á94k 3498239199604

Klídek, stačí když se přestane jen s půlkou neproduktivních zaměstnání jako makléři, finanční poradci, realitní agenti atd. a hned bude o důchodce bohatě postaráno;-D

+3/0
14.6.2017 0:49

V43i30o49l19a 14M65o15d18r28á 5304726109285

Člověk, kterému leží budoucnost země na srdci jen proto, že má děti, bývá zpravidla pěkný sobec. A končívá to tak, že své děti zabezpečí na úkor druhých

+5/−3
13.6.2017 22:15
Foto

M39i34c47h23a38e12l29a 36K37l44í95m27o55v94á 6119598925852

R^

0/0
16.6.2017 12:19

K95a40t82e38ř67i50n26a 29T68y58c24o45v11á 9570281136175

ale prd. viz. Ach v zemi krásnou, zemi milovanou,

v kolébku svou i hrob svůj, matku svou,

v vlasť jedinou i v dědictví mu danou,

v šírou tu zemi, zemi jedinou

ten teda nezabezpečil. ani autor, ani hrdina

0/0
18.6.2017 23:34

V77i16o81l20a 20M89o33d15r84á 5524916589695

Ano, byl pozdní večer... Ale jak to souvisí s mým příspěvkem, resp. tématem? Aha, chtěla jste ukázat, že Mácha měl vztah k rodné zemi, i když neměl děti. To pak ano.

0/0
21.6.2017 20:35

J13a58n 34Z43á75t68u44r10e65c95k96ý 9193423697212

Člověče, Vy si fakt myslíte, že přežijete ve svých dětetech? Copak snad teď někdo již dříve zesnulý žije uvnitř Vás? Není snad každý člověk jedinečná osobnost, která se na světě vyskytuje jen jednou za vesmír? Nebo si snad myslíte, že žádná jedinečná osobnsost neexistuje a všichni jsem jen směsí tisícileté řady cizích lidí? Tudíž není Já, ale v každém z nás je nás mnoho? A je-li tomu tak, proč vlastně doufáte, že "Vy" v někom přežijete, kydž žádné "Já" není, když každý z nás je jen Frankensetinem z částí svých předků? Není to celé poněkud schizofrenní?

Heleďte, budu k Vám upřímný - proberte se. Na světě jsen na chvíli. Narodil jste se na tom šťastnějším kousku světa a pokud se Vám daří i osobně, buďte rád a užívejte života, dokud to jde. Našel jste si ženu kterou máte rád a máte rád i děti což máte štěstí, neboť já například ženy mám rád jen po fyzické stránce a můj vztah k dětem je v nejlepším zcela chladný. Absolutně mě nezajímají a jenom mi lezou na nervy kdykoli, kdy v jejich přítomnosti musím strávit více než 30 sekund. Ale z jednoho bych Vás rád probral: v dětech nepřežijete. To je pitomost. Vy prostě za jistý čas, který už není tak daleko, zcela a prachobyčejně zemřete a spolu s Vámi vaše vědomí a celý Váš svět. Vaše děti jsou, stejně jako Vy, jedinečné osobnosti s jedinečnou tělesnou i psychickou konfigurací a nic z Vás, tedy z toho, co nazýváme Já, v nich rozhodně nebude pokračovat, tím se pravdu neutěšujte. I ony budou žít, dejž jim šťastný život, a i ony zemřou. To je vše. Zcela prostý fakt, jako když vítr zachvěje větvemi a shodí hrušku ze stromu. Přírodě je to fuk, o nic tím nepříjde. Aspoň budou mít muší larvy co žrát, pokud tělo zůstane nějakou dobu neobjeveno. Možná se prostě jen nedovedete vyrovnat s vlastní konečností a proto si vymýšlíte mýty nějakých věčných okračováních, na nichž se nějak budete podílet.Já obvykle necituji Bibli, ale myslím, že jedna z věcí, v kterých má pravdu je ta, že člověk je prach a v prach se obrátí. Nic víc.

+5/−8
13.6.2017 10:44

J91a43n47a 97S51t87e32h53l20í75k85o50v58á 2339820970336

R^ naprostý souhlas!

+1/0
13.6.2017 12:21

J70i97ř55í 65K20u66č81e59r68a 5168221204846

Když už jste narazil na vesmír, tak musím říci že nemáte pravdu. Věda připouští existenci paralelních vesmírů, to kvantová teorie ne já tvrdí, že můžete být zároveň vícekrát. Nesnášíte děti, to je smutné a nepřirozené, možná pomůže cvokař, většinou jde o nějaké trauma. Po záplavě materialismu najednou vytáhnete bibli a zase blbě, ono se v prach mění jen tělo, ale duh ne, a to je to víc.

Příroda je založena na tom, aby přežily ty nejlepší vlastnosti fyzické i duševní, proto mají naše děti naše geny, a tudíž fakticky naše já se odráží v našich potomcích. Mimochodem vaše geny zhynou s vámi a pak že to příroda neumí zařídit, vaše nátura se v tomto vesmíru už neobjeví.

+3/−1
13.6.2017 13:32
Foto

B11r76o30n21i22s50l15a93v 16G81a79b15r23y67š 2882289841

Podívejte se na toto (https://www.youtube.com/watch?v=F96yCqNTEeo), třeba si pak uvědomíte, že to, že příroda je založena na tom, aby přežily ty nejlepší vlastnosti fyzické i duševní, neplatí absolutně.

+1/0
13.6.2017 14:34

J76a82n 97Š72e47s43t24á55k 3818769649474

spíš aby přežily ty nejagresivnější vlastnosti snad, proto se třeba v politice prosazují vždy ti největší záchodci:-)

+1/0
14.6.2017 0:58

J82a80n 20Z42á35t74u18r30e47c20k41ý 9923393637262

Kvantový vesmír - možná ano. Možná jste někde vícekrát. Ale sám sebe patrně pociťujete zrovna v tomto vesmíru a smrtí to v tomto vesmíru i končí. Nesnášet děti není nepřirozené a už vůbec ne smutné. To nevím proč. Nevím, jak by s tím cvokař mohl pomoci, diagnózu chroby, v níž někdo nesnáší děti, neznám. Nevím, co by s tím cvokař měl dělat, našlehnout mě nějakými psychofarmaky? V prach se obrátí jen tělo, a sním také duše (což už tedy Bible neříká, to je fakt), a druh přežije, to je taky fakt. Ano, lidé, stromy a vrány budou žít dále. Ale Vy ani Já tady už nebudeme, a o tom je řeč. A ani nic z nás. Ano, naše děti dostanou naše geny i se vším ostatním, ať už dobrým nebo nežádoucím, to je také fakt. A naše já se na nich taky nějak podepíše, a to nejen fyzicky, ale i přímým kontaktem a vlivem s námi. Ale ani to nic nemění na tom, že naše skuetčné já tady za pár let skončí. A zůstane nanejvýš vzpomínka, po nějakou dobu. Protože jakési genetické části našeho Já jsou v někom jiném asi tak, jak jsou naše kosti v hrobě. Sice jsou de facto naše, ale My to už nejsme.

+2/0
14.6.2017 10:24

O74n60d95ř97e92j 41K82r39y38š21t21o62f 6423151

Vy jste prostě jen evoluční paskvil (omyl přírody) , krerý jak sám říkáte zmizí bez možnosti k evoluci jakkoliv přispět - díky Bohu.

0/−1
18.6.2017 3:22
Foto

T65o40m72á49š 55D33u11l69í71k 6871926807968

Pane Záturecký, tolik omylů na tak malém prostoru už jsem dlouho nečetl.

Je to takhle: autor článku vylezl na vysokou horu, kam Vy jste se dosud neodvážil. Píše, jaká byla cesta a co teď shora vidí. Vy stojíte někde hluboko dole na úpatí hory a zřejmě proto, že si nechcete přiznat, že jste připo... strachy lézt za ním, tak mu aspoň (povýšeně!) nadáváte, že píše pitomosti, že ta cesta je určitě jiná a že to co vidí, vidět nemůže.

Tak už se příště takhle nezesměšňujte, my ostatní jsme tyhle taktiky prohlédli, už když jsme jako děti lezli po třešních :-)

+1/−2
15.6.2017 20:07

Z47d65e50n15ě42k 82Š27í48p93e85k 4782714166985

A co to je za horu nám prozradíte?

Mít děti není žádná zásluha. Zásluhu z toho dělá sociální programování, které ovšem od jisté intelektuální úrovně nefunguje, tak cca v případě 1-5% populace.

Připo...strachy by měl být autor a každý ženatý muž co dnes děti má, protože mu je manželka může spolu s většinou majetku za asistence státu lusknutím prostu odebrat, kdy se jí zamane a jemu zůstane, tak maximálně splácení alimentů a hypoték.

Jinak kolega Záturecký prezentuje čistě materialistický pohled na existenci. Také jsem to tak míval, ale už mě to vzhledem k dogmatičnosti a v mnoha ohledech pseudovědecké primitivnosti tohoto modelu přešlo. Tento model je velmi pravděpodobně chybný, ale oficiální věda se ani po 100 letech nedokázala vypořádat s množícími se poznatky, že primární je vědomí a nikoliv materiál. Důkazy nasvědčující kontinuitě vědomí jsou také "oficiální" vědou ignorovány a potírány. Sice se už neupaluje, ale dehonestuje, bagatelizuje nebo ignoruje.

V podmínkách ČR je odstrašujícím příkladem této tendence spolek Sysifos.

+2/−1
16.6.2017 9:35

Z50d80e31n23ě21k 74Š24í80p79e68k 4522834396245

"I regard consciousness as fundamental. I regard matter as derivative from consciousness. We cannot get behind consciousness. Everything that we talk about, everything that we regard as existing, postulates consciousness."

Max Planck

0/0
16.6.2017 9:37

J15a88n 18Z14á22t43u45r72e86c16k78ý 9783243667712

Pokud tou vysokou horou míníte to, že autor založil rodinu a má děti, pak máte pravdu - tam jsem se dosud neodvážil. Skutečně nemám odvahu lézt na horu, na níž výstup je celoživotním závazkem k ní a přitom k takové hoře nemám sebemenší vztah ani náklonnost. Neoznačuji za pitomost výstup na horu. Nkde nejsem nenaznačil, že mít rodinu je pitomost a rozhodně si nic takové ho nemyslím. Kdo rodinu chce mít, nechť ji založí, o tom ždáná. To, co nazývám pitomostí není to, že se leze na horu, ale že se tvrdí, že na vrcholu je brána k nesmrtelnosti.

+1/0
19.6.2017 10:45
Foto

Š54t93ě76p48á34n 59B87i50c73e81r15a 6829652858816

když už ne jinak, tak budeme přežívat ve vzpomínkách našich potomků. Někdo kladně, jiný záporně a většina tak i tak.

0/0
16.6.2017 20:14

V61i57o53l13a 43M15o76d73r59á 5724636769935

Přímých potomků ano, vnoučata si taky vzpomenou, možná pravnoučata - ale tím to nejspíše skončí. Chcete-li, aby si na Vás vzpomněli i za 1000 let, raději něco geniálního vymyslete, nebo něco napište, namalujte, popř. něco velkého podpalte. Pak máte šanci. O to, že jste před 1000 let zvládl mít rodinu, se sotva budou budoucí generace nějak zvláště zajímat. Což samozřejmě není argument proti tomu mít děti. Má-li ale někdo děti proto, aby mu to zajistilo nesmrtelnost, je to jen důkaz jeho naivity a nezralosti.

+1/0
18.6.2017 9:59

K24a44t41e59ř57i19n34a 74T74y45c15o63v27á 9470431326165

a jak si myslíte, že se stalo, že jste takový, jaký jste? díky vlastnostem předků, kteří se potkávali, protože jejich povahy a vzhled byly kompatibilní. nevědět, jak reagovat děda, když byl nějaký dějinný zvrat, a co z toho bylo, přináší opakování chyb. proč si myslíte, že lidi psali kroniky? děti jsou nadějí a kdo se jich zřekne, umře dvakrát. (to není má myšlenka, najděte si to v klasicích) a přestože citáty nemiluji, tohle klidně podepíšu

0/0
18.6.2017 23:43
Foto

B60r78o85n15i53s31l35a21v 33G65a76b29r27y75š 2692829931

Mít děti je volba, nikoliv povinnost.

+3/−1
13.6.2017 10:04

T35e39r49e54z35a 56H60a17j86k21o47v48a 5257662434510

A nakonec tu volbu musi zvolit dve osoby. A kdyz jedna z nich nechce....

0/0
13.6.2017 13:53

T52e21r83e89z87a 70H22a16j48k34o52v57a 5547572694450

Pres 40 % muzu nechce mit deti...

0/0
13.6.2017 13:54
Foto

B80r33o22n14i81s61l35a31v 35G96a66b19r87y72š 2172979431

Já bych chtěl. Partner ještě váhá...

+3/0
13.6.2017 14:32

K76a74r63e84l 91F15u64k26s43a 3164100130133

Autore, to ale není ekonomický problém. Přece se vedle sebe nemůže říkat, že "na nás nebude mít kdo dělat" a zároveň "automatizace a průmysl 4.0 zničí pracovní místa".

0/0
13.6.2017 8:29

B61r39o51n12i66s91l54a38v 68H89a85k62e64n 2898135136276

autor si nemusi delat starosti neb cely system se diky nelegalum zhrouti mnohem, mnohem drive... ;-) ze nekdo z nich prisel do Evropy pracovat?! tomu snad uz dnes neveri ani sunshine boys ze ziskovek... :-P

0/0
13.6.2017 8:23

J74a26r54d24a 77S82o15k59o88l 1276568871481

Ano .Někteří máme více dětí nežli dvě a podle vás v nich přežijme ale přežijí oni ten nájezd jižanů ?nebudou muset opustit to za co bojovali naší rodiče a předkové ?

+7/−1
13.6.2017 7:51

J55a34r27o31s44l37a66v 85K15a25v53u14l17o83k 5769321365242

Píšete, že máte 5 dětí. Až mi přešel mráz po zádech, když pomyslím na výši alimentů...

0/−4
13.6.2017 7:40

T60e22r25e40z83a 58H88a83j56k45o51v77a 5737972494300

To je takova fikce, ze chudaci "rozvedeni" muzi musi platit alimenty. Normalni muz je plati i v manzelstvi, jen se to tak nejmenuje. Ze by to muzum nedoslo a nebo nic neplati?

+1/0
13.6.2017 9:56

M44a61r44e43k 54O75n45d41r69á11š10e19k 1690970389368

Není náhoda, že většina tzv. vítačů migrantů jsou bezdětní. Nějaké vzletné a pochybné ideály jsou jim bližší než obavy o konkrétní lidi. Nemají se o koho bát.

+17/−1
12.6.2017 22:03

T62o13m94á74š 32K25u50c68h42a60ř 3807311438371

Ve spoustě jiných věcí vaše názory nesdílím, ale s tou bezdětností politiků je to pravda a je to problém, protože díky tomu nemáme vůbec žádnou záruku, že se nebudou chovat "po mně potopa" . Ono to nebylo dříve bezdůvodné, že úplná fungující rodina byla morální podmínkou fukce politika.

+8/0
12.6.2017 21:36

J50a55n63a 86N49ě24m87e91č68k84o76v83á 3693814571796

Třeba kdyby současní lídři Evropy nebyli bezdětní, neměli by čas se věnovat politice na takovéhle úrovni. Až tak prosté vysvětlení to může mít...

Už jsem to jednou psala na facebooku, bezdětný nerovná se člověk, kterému nezáleží na lidech, na příštích generacích, na dětech vrstevníků, na svojí zemi... pozor na to.

Kolik je otců, co neplatí alimenty; matek, které vlastní nedbalostí způsobily smrt dítěte, a obecně rodičů, kteří děti fyzicky zneužívají a psychicky týrají? Tihle lidi jen proto, že jsou "rodiče", by jako byli lepšími lídry společnosti...??? Asi těžko. Nebo by to byla mamina s dodělaným učňákem? Děláte si srandu...? Současnou skvadru fakt nehájím, jen bezdětnost politiků je prostě hledání souvislostí tam, kde žádné nejsou...

Že je v rodinné politice něco špatně, o tom žádná. Já jako obrovské zatížení vidím ceny vlastního bydlení. Dům v řádech milionů? A má si na něj vydělat chlap s platem 20 tisíc a ženou na mateřské...? S byty to není o moc lepší. Ale to je zase důvod řvát jaksi někam jinam, než po těch, co ty děti nechtějí plodit. Jen tak na okraj.

+5/−3
12.6.2017 19:35

D24a57l17i24b24o69r 12M74o96r28a21v75a11n93s94k24ý 5963422600549

Jen připomínám, že v ČR nemá vlastní bydlení (jen) 22% populace; v Rakousku a Německu a Rakousku (všeobecně a oprávněně považovaných za bohaté země) je to více než polovina obyvatelstva..... Fetišizace bydlení "ve vlastním" a představa, že bez vlastního bydlení jsem ekonomicky podřadný jedinec, se u nás neuvěřitelně zahnízdila. Též díky všeobecné bankovní kampani nabízející hypotéky i lidem, kteří by na ně v jiných zemích prostě nedosáhli..... Bydlení je u nás stále podstatně levnější než (mj.) v obou zmíněných "vyspělých" zemích......

+1/0
13.6.2017 8:52

T54e81r58e23z48a 69H43a19j97k48o55v68a 5207612464320

Ve Svycarsku ma vlastni bydleni nijak nezatizene asi jen 5 % obyvatel. nedoplacene vlastni bydleni ani ne 25%.

Ostatni plati najem. A to dost sileny.

+1/0
13.6.2017 9:58

V23i28o22l79a 52M88o89d30r13á 5224906749895

No jo, ale v obou zmíněných zemích asi nájmy nevzrostly během pár let klidně 10x. To "vlastní" pak není fetiš, ale prostě větší míra jistoty.

0/0
13.6.2017 21:59

J61i85t37k30a 13J34a41n97ý92r75o54v36á 6918763570726

Cca 15 % párů a možná více má problémy ty děti vůbec zplodit. A ta nemožnost zplodit dítě se na ženě podepíše psychicky. Někdy tak, že adopce je nemožná. A dnes je to pro ty ženy těžké - je fakt, že kdy nebylo. Ovšem je to těžké, když potom je takové ženě předhazováno, že nesplnila svou povinnost, že kvůli ní nebude na důchody(jako by to 1-2 děti zachránily), že se uvažuje o tom, že by takové ženy neměly nárok na důchod. Proboha proč? Celou dobu pracují. Ze svých daní a sociálního pojištění přispívají na ty šťastnější které děti mohou mít a mají je, ze zdravotního pojištění přispívají na zdravotní péči o ně a z daní na jejich školy.

A jinak u nás není místo ve školce. První třídy ve školách jsou přeplněné. Když jsem šla do školy já. Měli jsme 2 první třídy o 20 dětech. V páté třídě přišly další děti, které byly z vesnic, kde byl jen první stupeň. Dnes to nestačí jsou tam 3 o 30 dětech a naplnili by jich 5. Naštěstí někteří přistěhovalci děti vozí do školy do města a i tam měli problémy se zápisem.

+3/0
13.6.2017 9:12

P52a64v48e57l 71V10e77r30n79e12r 1653913372207

No na druhou stranu stesti, ze se takovi, ktere jste zminil nemnozi. Velkou skodou spis je, ze stejny napad nemeli jejich rodice.

+9/−1
12.6.2017 19:07
Foto

R36o77m68a29n 45K61o27z47e17l 4377146343304

Nevidím moc vymírání, jsou přeplněné školky, na ulicích se to dětmi a kočárky jen hemží a často se dozvím, že někdo v okolí bude rodičem. A že nebude mít kdo dělat na důchody? Třeba také ubyde pracovních míst.

+10/−7
12.6.2017 18:31
Foto

V52l66a53d59i21m41í57r 60K56r52o26u27p61a 8187168501102

Až jakž-takž uživí 5 dětí prodavačka, manželka zedníka, nikoliv politička, manželka politika, kteří ani jeden netvoří hodnoty jako takové, tak vezmu Vaši výzvu k plození mnoha potomků vážně. Do té doby jsou to jen farizejské kecy...

+5/−3
12.6.2017 17:00

T68e48r69e81z48a 75H66a71j41k95o54v15a 5577212524470

Pet deti uzivi malokdo.

Zrovna je na idens clanek o pani s dvema detmi, umrel ji manzel. A prakticky prezit nemuze, jak vyplyva z clanku. Jen s cizi pomoci.

0/0
13.6.2017 13:56

O78l34g62a 36P52a53v59l79í59k79o35v52á 6124828537202

Klepl jste hřebíček na hlavičku. Ono je sice těch hřebíčků více, ale tento je na důležitém místě. Kdyby evropští politikové nesázeli na migranty, ale inspirovali občany k rodinám s dětmi, vše by se vyvíjelo jinak. Stačí vzpomenout na boom porodnosti u nás z dob Husákových dětí.

Merkelová má zjevně k plození dětí odpor a naopak podněcuje ženy ke kariérám, což je nesmysl, kariéru udělá jen tu a tam někdo, ostatní musí zákonitě zajišťovat chod všech obyčejných činností.

+31/−2
12.6.2017 14:12

Z96d16e67n64e63k 47Z14a90m86e86c79n45i13k 3544981419733

Merkel by musela prostřednictvím tří nezávislých lékařů prokázat, že je žena. něco podobného vedlo ve filmu sexmise populaci žen

+3/−3
13.6.2017 5:47

T79e81r82e53z24a 57H25a88j89k32o68v50a 5237692574510

Rv

Zato vy nejste muz, dokazovat to nemusite....

+2/0
13.6.2017 14:01

J43a18r50d52a 86S82o41k30o71l 1486648731241

Možná by stačilo za soumraku začít vypínat elektřinu ;-D!!

+1/0
13.6.2017 8:42

T76e14r79e93z77a 31H11a69j66k81o58v51a 5757732254440

O te Merkelove pisete proste nesmysly. A vubec ty reci, o karieristkach a detech. Co takhle muzi karieristi?

Cp myslite, ze autor blogiu asi tak dela? Skladnici v Kauflandu?

+2/0
13.6.2017 10:01



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.