Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LF

L82u73k26á48š 84F83o78k44t

5. 9. 2017 20:57

"Černoch" v letáku byl klasický příklad salámové metody, kříže jen potvrzují "islamizační" bruselskou loby, které jde řetězec na ruku. Nemáte pravdu, že jde o dvě odlišné věci.

14 2
možnosti
PS

P54e52t81r 79S32o40k27o56l

6. 9. 2017 9:56

Nevím proč by měl někomu normálnímu vadit jeden dva černoši v reklamě. Tuhle jsem jednoho potkal v Lidlu na vsi, 30km od hranic s Německem, trochu mne pravda zaskočil, protože jsem se v poloprázdném obchodě otočil od regálu a 50cm přede mnou jeden stál, 190cm vysoký, rudé oči - asi alergie/rýma/nebo drogy a koukal na mě. Otázka mnohem zajímavější je co by se stalo, kdyby byli všichni modelové v tom letáku černoši. :-P

2 0
možnosti
HB

Úplně živě vidím nejvyšší šéfy lidlu, jak sedí v luxusní kanceláři, houpou nohama a říkají si: nemám do čeho píchnout. Mám už dost řízení firmy, golfu... Doneste mi sem všechny obaly našeho zboží. Já to vylepším. A i ty ze všech tématických týdnů, na nic nezapomeňte!

3 0
možnosti
HB

Grafik lidlu: "Hele, jak to mám udělat? Ty kříže mi tam čučí moc vysoko až do sváru sáčku - to bude vypadat blbě. Posunout to celý dolů nemůžu, to zas uříznu ten kostel. Není tam místo."

Kolega: "Notak odmázni ty kříže, ať je tam jednobarevná obloha. Toho si nikdo nevšimne."

A my jsme ho po třech letech dopadli. Chuligána jednoho grafického!

Já teda doufám, že všichni, kdo tu křičí o hanobení naší kultury, dávají doma pečlivě pozor, jak otvírají veškeré obaly na všem, co si domů dovezou. Aby náhodou neustřihli rožek sáčku, kde je nějaký kříž.

Fakt nevím, kdo má zapotřebí řešit obrázky na obalech jídla...

3 23
možnosti
JK

Je to tady omíláno pořád dokola a ještě jste nepochopila, v čem je jádro pudla.

Já do Lidlu nechodím, tak vím jen to, co čtu... a s tím, že ty křížky chybí na Kostele svatého kříže od roku 2014, prý není pravda. Je to prý poměrně čerstvá inovace.

7 0
možnosti

Žádný paradox v tom, že jde o stejnou firmu, není. Jde totiž o tu samou myšlenku. A právě na tu reagovalo vesměs to, co vy omylem nazýváte preventivním rasismem. Pamatuji si, na svůj vývoj ve vztahu k "první kauze Lidl." Nejdříve jsem reagoval stejně jako Vy, to znamená, že reakce je přehnaná, občas rasistická, vesměs paranoidní (lidem vesměs nevadil černoch protože je černý, ale černoch coby symbol, propagace multikulturalismu).

A pak jsem si přečetl jednu z reakcíLidlu: „Jsme v Evropě v 21. století, kde spolu soužijí různé rasy. A protože Lidl najdete také po celé Evropě, nevidíme rozdíly. Čím více ze světa totiž poznáte, tím větší toleranci vůči jiným máte. Proto jsou naši modelové ze všech koutů světa,“ uvedl Lidl na sociální síti v odpovědi na jeden z výše citovaných výpadů, v němž tazatelku zajímali „modelové negroidního typu“.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/lidl-reklamni-letak-cernoch-rasiste-facebook-f3g-/domaci.aspx?c=A170104_102151_domaci_jw

Když si tuto reakci přečtete (spekulovat lze jenom nad tím, do jaké míry šlo o reakci správce FB a do jaké to odráží postoj celého managementu nebo dokonce majitelů), tak zjistíte, že autor textu explicitně přiznává snahu propagovat tzv. toleranci a že to bylo důvodem výběru tohoto modela (tedy - rasistický princip, model patrně nebyl vybrán bez ohledu na rasu, ale právě proto, že byl černý - tedy rasismus jak vyšitý).

Takže omyl, současná kauza spíše ukazuje to, že by se původní kritici "rasistů" možná měli "rasistům" omluvit, že ti mnohem lépe odhadli situaci a měli pravdu. Prostě, to že jste paranoidní neznamená, že po vás nejdou.

17 0
možnosti

"Primitivním" rasismem, samozřejmě. :-)

0 0
možnosti

Rasistické komentáře jsou samozřejmě spatně, lidé by samozřejmě měli respektovat všechny bez ohledu na rasu, barvu, tvar... ale černoch nemá důvod proč předvádět oblečení lidem s bílou barvou kůže, poněvadž jeho kůže ladí s oblečením jinak než ta bílá. Takže je podle mě legitimní a nerasistická kritika podsouvaní multikulturalizmu, normálnosti míchání kultur, ras, když se navíc neustále ukazuje, že to nefunguje, dělá to velké rozbroje ve společnosti, zneužívá se to k oslabení států, soudružnosti jejich občanů, likvidaci jejich kultury.

4 3
možnosti

Něco jiného je podle mě použití černého modela na nějaké avantgardní přehlídce i v zemi plné bílých... tam si to podle me nezaslouží kritiku ani z pohledu multikulturalizmu.

1 0
možnosti
TP

Nevím, ale řekl bych, že množina protičernošských a prokřížových aktivistů se naopak bude z drtivé většiny shodovat, protože, jak píše pan Krákora, ten černoch tam byl ze stejného důvodu, z jakého se nyní mazaly kříže.

4 3
možnosti
Foto

Dovolim si trosku nesouhlasit. Cesi udelali haló z docela bezvyznamnych kauz. Cernoch na letaku? No a co? To s tema krizema mi prijde hodne ohlasu (proste na tech kupulich jsou a tecka a davat je pryc kvuli targetu Lidlu mi prijde bezpaterni) ... Ohlas byl proste v Cesku prehnany.

7 13
možnosti
JK

Hm. Ale jak mohu důvěřovat obsahu, když je zfalšovaný obal ?

3 0
možnosti
EN

E28m62i65l 88N36o30v45á42k

5. 9. 2017 17:23

Alpha Dia určitě není africké jméno;)

0 0
možnosti
JK

Souhlas, karma. Jen malý podotek. Ten černoch na tom letáku byl také kvůli politické korektnosti. Ze stejného důvodu, z jakého má moje dcerka v první třídě rasově i genderově perfektně vyvážené učebnice. Použít dnes na něco jen bílé lidi, to si koledujete o kritiku.

21 1
možnosti
KB

V jiném článku jsem četl něco o bílých extrémistech. Tam je to naopak žádoucí.

3 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3564x
Táta 5 dcer, podnikatel, hrdý Pražák a pražský zastupitel za ODS.

Seznam rubrik