Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

No, nejsem si jistý, jestli odmítnutí extrémů je zárukou rozumnosti... Spíše bych řekl, že můžeme být rádi, že Češi zatím ještě neuvažujou nějak zvlášť blbě.

0 1
možnosti
JJ

Zase tak moc rozumně ne. Trvalo to 3 roky, než jsme si všimli. Prý je tam nedávají už od roku 2014.

1 6
možnosti
MK

Coz neni pravda. Shodou okolnosti jsem objevil letaky z Lidlu z lonskeho roku, take recky tyden a na Santorinu krize byly. A nevsimli si toho Cesi, ale jako prvni Belgicane a rozmazla to belgicka televize.

15 0
možnosti
KB

Já si myslím, že s ohledem na minulost jsme ještě neztratili cit pro falšování, či popírání reality. Jak soudruzi retušovali z fotografií nežádoucí soudruhy, takže nikdo nechápal proč je v řadě soudruhů mezera, kam by se vešli další dva. Jak se v novinách pro jistotu neobjevili fotky kde je někdo, kdo mezi tím emigroval.

Jak se z výsledků sportovních zápasů vynechávali emigranti, takže když se ze semifinále tenisového turnaje objevil jen jeden výsledek tak všichni věděli, že v druhém zápase nastoupil Lendl nebo Navrátilová, atd.

19 1
možnosti
JZ

Tak v éře virtuální reality snad už nikdo nemůže doufat v nějaká reálná zobrazení reality. Kdo chce vidět realitu, musí se podívat z okna.

3 1
možnosti
MK

Ja jsem zjistil, ze rasita byt ani nemohu. Kdysi se mi strasne libila moje doktorka ze Somalska. Pak jsem koketoval s jednou Filipinkou. Ted se mi libi jedna cokoladova Kubanka zijici u nas.Byl jsem zenaty s Ukrajinkou a ziji se Slovenskou. Ale strasne mi vadi filmy, kde jsou cernosi, kteri tam z historickych duvodu byt nemohou, strasne mi vadi, kdyz v ramci urcite korektnosti se bagatelizuji urcite jevy souvisejici s lidmi z jinych kulturnich a etnickych skupin. Ano, Cesi uvazuji rozumne a proto v techto vecechvzde jeste existuje urcita svoboda ve vymene nazoru. Diskuze, ktera napriklad je v Kanade nemyslitelna.

28 0
možnosti
JZ

Tak s tím o těch filmech se teda setkávám poprvé... třeba v kterých filmech to je?

0 1
možnosti
Foto

J45a55k65u89b 34R13o71t42h

5. 9. 2017 15:42

Ano! Karma! Jsem rád, že většina představitelů strany, která je mi sympatická, uvažují takto. Naštěstí máte ve svých řadách málo Míthů (kdybyste nevěděl, tak váš pražský kolega a zdejší nešťastný bloger). R^

3 3
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3564x
Táta 5 dcer, podnikatel, hrdý Pražák a pražský zastupitel za ODS.

Seznam rubrik